Gå till innehåll

Felanmälan

Om du behöver göra en felanmälan kan du vända dig till kontoret eller skapa ett ärende genom "Mina sidor".

Att göra felanmälan genom "Mina sidor" är det enklaste sättet att felanmäla och är också öppet dygnet runt och bara till för dig som är hyresgäst hos oss.

Du kan även felanmäla genom att vända dig till kontoret via e-post, telefon eller besök.

Vid brådskande ärenden när kontoret är stängt kan du ringa vår
jourtelefon 0532-77 71 98.

När vi fått in din felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas först, och ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är och om vi behöver beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.

Kontakt

Sidinformation

Senast uppdaterad:
11 april 2024
Publicerad:
4 juli 2023